[ LUGOS ] Domain

rok lugos na s-je.sik.si
Ned Avg 8 22:47:25 CEST 1999

> jah najbolse ti je da naredis svoj dns server, in si potev v njega vneses
> svojo domeno, pol pa se samo das fowarders na 193.2.1.66, v resolvu pa das
> nameserver <ime masine oz. IP(lokalno)>

aha... torej bi po teoriji moralo biti tako, da ima lahko vsak, ki ima na
voljo nekaj ipjev (recimo netmask 255.255.255.224) lahko imel svoj reverzni
lookup? al potrebuje kake dodatne nastavitve pri svojem ispju. jaz sem
zrihtal dns za reverzni lookup (ce napisem nslookup pa pol en ip iz subneta,
mi vrne hosta) ampak na irc serverju mi se vedno napise samo ip. pol ni fora
sam v dnsu ampak je tudi odvisno od ipja ane?

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist