[ LUGOS ] g++ include pot

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pet Avg 20 23:32:13 CEST 1999

Miha Tomšič wrote:

> Le kako naj g++u dopovem, da je edino smiselno, da pogleda za headerji v
> /usr/include/g++. Zasilna resitev -I/usr/include/g++ je povsem neuporabna,
> ker bi moral za to predelati VSE Makefile, ki jih naplete ./configure, pa
> sam najbolje ves, koliko jih je...
> Zanima me, kako bi resil ta problem sistemsko, da ba Debian koncno postal
> uporaben tudi za prevajanej C++ programja. Ze vnaprej se ti za odgovor
> zahvaljujem in se veselim najinega pnovnega snidenja, ko bova spet kaksno
> uspicila.

Zasilna resitev je, da pred zagonom ./configure naredis
export CFLAGS='-I/usr/include/g++'
Domnevam, da bi bila sistemska resitev, ce poeditiras specs fajl.
Shellu ukazi gcc -v in poeditiraj specs fajl, ki ti ga napise. Pri
vrstici *cpp dodaj v sledeco vrstico '-I/usr/include/g++' brez vseh
narekovajev in oklepajev.
Zal ne uporabljam Debiana in ne morem preizkusiti gornje trditve.
Te poti so namrec hardcoded in bi sicer pomagalo kvecjemu ponovno
prevajanje gcc-ja (oz. g++ -a).
                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz