[ LUGOS ] g++ include pot

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pet Avg 20 23:05:05 CEST 1999

	Dragi stric Lugos!

Tolikokrat si mi ze pomagal iz tezav in vem, da me tudi tokrat ne bos
razocaral.

Odkar si me naucil prevajati programe iz dobrih stairh .tar.gz paketov se
mi je ta hobi zalezel globoko pod kozo. Kadar le utegnem prevedem kaksno
stvarco, ampak imam obcasno tezave. Odkar uporabljam Debian 2.1 (z
zavihki) ne morem prevajati C++ programov, ker g++ ne najde nobene header
datoteke. In tukaj se vse ustavi.
Le kako naj g++u dopovem, da je edino smiselno, da pogleda za headerji v
/usr/include/g++. Zasilna resitev -I/usr/include/g++ je povsem neuporabna,
ker bi moral za to predelati VSE Makefile, ki jih naplete ./configure, pa
sam najbolje ves, koliko jih je...
Zanima me, kako bi resil ta problem sistemsko, da ba Debian koncno postal
uporaben tudi za prevajanej C++ programja. Ze vnaprej se ti za odgovor
zahvaljujem in se veselim najinega pnovnega snidenja, ko bova spet kaksno
uspicila.

	Tvoj necak, Mikka...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist