[ LUGOS ] Slovenscina v konzoli

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Avg 24 18:54:08 CEST 1999

Zivjo Jure.

On Mon, 23 Aug 1999, Jure Petrovic wrote:

> na najdem. Torej na RH5.2, kernel 2.2.9 zelim slovenscino v konzoli

Zal si svoje tezave opisal malce "nerodno". Kaj naj razumem kot "slovenscina v
konzoli" ?

Ce mislils na slovenska sporocila, ki jih vracajo sistemski programi potem
moras nastaviti spremenljivko LANG.
Ce pa mislis na slovensko tipkovnico in fonte pa so navodila v
Slovenian-HOWTO-ju.

> Poskusim sem z Slowenian Howto , vendar nekako noce izbrat
> V kateri datoteki morem kaj zbrisat, da teh modulov ne bo loadal ob
> zagonu?

Module se ureja v datoteki /etc/conf.modules vendar slovenska tipkovnica/fonti
nimajo povezave z moduli.

za svoj sistem RH 6.0 imam nastavljeno slovensko tipkovnico in fonte takole:
/etc/sysconfig/keyboard datoteka vsebuje niz:
----------------
KEYTABLE=slovene
----------------

datoteka /etc/rc.d/rc.local pa (med drugim) vsebuje vrstico:
----------------
/bin/consolechars -f /usr/lib/kbd/consolefonts/lat2u-16.psf.gz
----------------

Mislim da mora za RH 5.x sistem biti prejsnja vrstica pravzaprav:
-----------------
/bin/consolechars -f /usr/lib/kbd/consolefonts/lat2-16.psf.gz

To vse JE opisano v Slovenian-HOWTO saj sem si namrec sam namestil slovensko
tipkovnico/fonte ravno ob pomoci Slovenian-HOWTOja.

Ce pa zelis kot sem omenil v prvi tocki se slovenska sporocila sistemkih
programov pa v imenik /etc/sysconfig/ vnesi se datoteko i18n s sledeco vsebino:
LANG=sl_SI.iso88592

best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist