[ LUGOS ] Slovenscina v konzoli

Jure Petrovic jure na kid.kibla.org
Pon Avg 23 19:45:17 CEST 1999

Ufff...
Vem daj e bilo o tem ze mnogo napisano, pa vendar jaz tega odogvora
na najdem. Torej na RH5.2, kernel 2.2.9 zelim slovenscino v konzoli
Poskusim sem z Slowenian Howto , vendar nekako noce izbrat
pisave..(/bin/echo ...-tretja vrstica---).slovenske fonte najde, izbere
tipkovnico (loadkeys slovene), izbrat pa ne gre. Verjetno je to zaradi
tega,
ker je kot modul loadan codepage 437 in iso-8859-1 fonti.
V kateri datoteki morem kaj zbrisat, da teh modulov ne bo loadal ob
zagonu?
Preiskal sem ze skoraj celi sistem, tega na najdem...

Jure.

Dodatne informacije o seznamu Starilist