[ LUGOS ] preklopnik & PS2 miska

gregor pipan gregor.pipan na ijs.si
Pet Avg 20 12:58:40 CEST 1999

Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Pred nedavnim sem se zanimal za preklopnik za monitor, sedaj ko ga imam se mi
> je pojavil problem z miškami. Imam serijski preklopni, na računalnikih pa imam
> eno serijsko in eno PS2 miško. Zanima me če je komu že uspela ta kombinacija,
> se pravi da je serijsko miško pripravil do delovanja na ps2 portu. Rečeno mi je
> že bilo da neki adapterji za to obstajajo, da pa je delovanje vprašljivo :(
> Če ima kdo kaj več izkušenj s tem bi mu bil hvaležen za informacije.
>
> Vnaprej hvala!

Predlog NE se matrat, uporabljaj 2 miski.

Ne Serijski ne PS/2 preklopnik ne deluje na miskah,
Miska se zelo velikokrat vsuje, kar pomeni da je potrebno
izi ven iz Xov, ...

Ne priporocam.

Se ena stvar, ki jo zalostno sporocam:
Pri vsakem preklopu se keyboard resetira kar
pomeni da vsako nastavljanje z kbdrate ne pomaga :[

--
For if there is a sin against life, it consists perhaps not so much in
despairing of life as in hoping for another life and in eluding the

Dodatne informacije o seznamu Starilist