[ LUGOS ] preklopnik & PS2 miska

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pet Avg 20 12:00:45 CEST 1999

Pozdravljeni!

Pred nedavnim sem se zanimal za preklopnik za monitor, sedaj ko ga imam se mi
je pojavil problem z miškami. Imam serijski preklopni, na računalnikih pa imam
eno serijsko in eno PS2 miško. Zanima me če je komu že uspela ta kombinacija,
se pravi da je serijsko miško pripravil do delovanja na ps2 portu. Rečeno mi je
že bilo da neki adapterji za to obstajajo, da pa je delovanje vprašljivo :(
Če ima kdo kaj več izkušenj s tem bi mu bil hvaležen za informacije.

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist