[ LUGOS ] TCP Error No route to host

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Pon Avg 2 23:53:00 CEST 1999

Hi!

> Problem je da kar koli odprem v Netscapeu ali s telnetom / ftpjem dobim
> odgovor TCP Error - No route to host. Kar je pa se bolj cudno je pa, da
> se mogoce Netscapeu vcasih posreci odpreti stran, katero moram vpisati z
> celotnim naslovom (http://+www.blabla.bla), vendar se le ta prikazuje

Poglej nekaj stvari ... a ti dela ping 193.2.1.66 (ali kak drug, delujoč IP). Poglej tudi če imaš kot uporabnik pravico do branja na /etc/resolv.conf (vem, sliši se neumno, vendar se mi zdi, da sem nekje slišal/videl, da je imel nek RedHat probleme s tem, da je napačno postavil pravice na resolv.conf in si imel kot uporabnik hude probleme s tem). Poizkusi tudi kot root... če ti tudi kot rootu ne deluje, potem pa je problem verjetno drugje...

Cya
--
Loves comes and goes, lasagna is forever.
Garfield

Dodatne informacije o seznamu Starilist