[ LUGOS ] TCP Error No route to host

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Pon Avg 2 23:20:52 CEST 1999

Oj,

zdaj ze pocasi krsim pravila liste, vendar folx prosim dejte mi pomagat.
Sam sem v casovni stiski, da se bi se s tem "zajebaval" oz. mi je zadeva
vzela ze prevec casa, po domace povedano.
Problem je da kar koli odprem v Netscapeu ali s telnetom / ftpjem dobim
odgovor TCP Error - No route to host. Kar je pa se bolj cudno je pa, da
se mogoce Netscapeu vcasih posreci odpreti stran, katero moram vpisati z
celotnim naslovom (http://+www.blabla.bla), vendar se le ta prikazuje
celo vecnost, preden se dokoncno odpre. Ta problem, se mi je zacel
dogajati odkar sem presaltal iz RH5.2 na RH6 ?! Svoje nastavitve sem ze
napisal v enem prejsnih mailov, ce pa se kaksna manjka pa povejte.

THX

--
pozdrav,
 Andraz