[ LUGOS ] RAID-1

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Avg 30 14:59:25 CEST 1999

Tadej Slemc wrote:

> Hail
>
> Jazt sem poizkusil nardit RAID-1 z dvema popolnoma identicnima diskoma (OK
> .. serial no. so bile druge :) .. pa mi ni uspelo pod nobenim pogojem. FS
> magic something error ... tko da ne bi vedel .. ce ti bo uspelo ..
> sepriporocam:)

Magic superblock kaj jaz vem kaj ? A to ? Mislim, da sem imel jaz podobne tezave, le da potem "tam
nekje" pise, kako zapise, oz. mislim, da je mkraid --only-superblock nekaj takega pocel.

Uspelo mi pomoje bo, ker je 5ka precej bolj zaj....
Samo sem se hotel lotiti kar serverja remote, pa sem se premislil in bom doma na poizkusnem zajcku
najprej stestiral....

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist