[ LUGOS ] Blocking

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Pon Avg 30 12:59:27 CEST 1999

Hi!

> spomnil, pa še vedno ni efekta. Odklopil sem starejši disk, ker >sem sumil,
> da bi znal freezati sistem (je pač malo že v letih pa se včasih ne zna
> zaspinnati :)). Izklopil
> hm, overklokano ?  bad idea :))) nastavi zadevo na staro hitrost pa bo
> skoraj sigurno delalo brez problemov...

Ejga :] Prav posebej sem poudaril da hware ne dela problemov. Mogoče sem le pozabil omeniti, da mi z jedroma 2.0.36 in 2.2.5 dela vse ok.... Torej ? :) Any other clues? :)

Cya
--
Loves comes and goes, lasagna is forever.
Garfield

Dodatne informacije o seznamu Starilist