[ LUGOS ] UPS

SHadowX ales.golob na s-sser.lj.edus.si
Ned Avg 8 04:59:04 CEST 1999

On Tue, 03 Aug 1999, you wrote:

> No, ne bi se rad reklamiral, a TrippLite UPS 675 z komunaikacijo stane 52810 SIT
> +ddv.
> Mislim, da tudi to ni najcenejsa resitev, a vendar, zadeva mi prav lepo deluje z
> genpower programckom in Tripplite je notri. Sicer ima tudi sam TrippLite neko izvedbo
> programcka, a je bolj boga.
>
> Mislim, da ce hoces vsaj malo kvalitete, bos pac odstel tistih 45-60k sit...
> Racunaj samo to, da tudi same baterije stanejo kar nekaj denarja.

Baterije??
Did you say baterije?
Sploh ni res! Pb akumulator v gel varianti s tako kapaciteto nikakor ne stane
toliko da bi o ceni baterij sploh govorili. Veliko drazja je elektronika in
natancnost le te (pravilnost sinusoide, majhna odstopanja napetosti, hiter
preklop ...)
> Cuk

lp SHadowX

Dodatne informacije o seznamu Starilist