[ LUGOS ] Cudna obnasanje preko neta

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Avg 7 22:04:53 CEST 1999

Howdy!

On Fri, 6 Aug 1999, Ales Casar wrote:

> A full duplex je bil obupen tudi, ce si na drugi strani imel napravo, ki
> dobro dela v full duplex nacinu?

Moja masina je z eno mrezko pripeta na 100base hub, z drugo pa na
100base switch. Ta druga povezava naceloma dela v FD nacinu.
Na switch imam pripete se 4 masine, vse z mrezkami z DS21140.

Najprej sem imel DS21140 na hub in 21143 na switch. Ce sem testiral
hitrost prenosa s ftp-jem na drugo masino preko switcha, je bil transfer
rate (v obe smeri) okoli 96kbps. Transfer rate preko huba je bil
zadovoljiv (stevilk se ne spomnim).

Ko sem mrezki zamenjal (21140 na switch, 21143 na hub), je bil prenos s
ftp-jem preko switcha okoli 11Mbps (full wire speed), preko huba na drugo
masino z 21140 pa okoli 10Mbps. Vse ostalo je bilo nespremenjeno.

Nikoli nisem driverjem dajal nobenih opcij, torej je tip povezave
avtomaticno prepoznan, itd. Ostale masine na istem switchu med seboj ves
cas normalno komunicirajo. Vse masine so na switch pripete s priblizno 1
do 1,5m dolgimi patch kabli. Kabel do huba je nekaj daljsi (ocenjujem, da
okoli 7m).

Peace!
  Mkx