[ LUGOS ] RAID-1

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Avg 30 14:07:30 CEST 1999

Stojan Rancic wrote:

> Ne, zaenkrat samo z RAID-0
> Ne vem, ce se da. Poglej si FAQ or SW RAID na
> http://ostenfeld.dk/~jakob/Software-RAID.HOWTO/ . Tam je nekje
> omenjeno, da moras dati oni mkraid, kar (vsaj pri raid0) naredi cisto
> svoje strukture in potem das na njih nove podatke.

Sem si ze bezno pogledal, vendar ne tega, ki si mi ga ti poslal. Sem se ga pa spomnil od takrat,
ko sem delal RAID-5.

> Kakor je tam omenjeno, das slabi disk ven, dobrega noter in se
> avtomatsko rebuilda.. ampak treba bi bilo sprobat ;-)

Hehe...ni cisto tako, vsaj pri 5ki ne. Moras pac pognati ckraid /etc/raid/raid5.conf ali nekaj
podobnega.
Sicer pa, ocitno bom moral nekje sprobati, a na testni varjanti, ne na sistemskem zivem disku...
To bi bilo sicer precej podobno samomoru...

:))
Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist