[ LUGOS ] RAID-1

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Pon Avg 30 12:57:55 CEST 1999

On Mon, 30 Aug 1999 12:05:36 +0200, Marko Cuk wrote:

>Hello !
>
>Ali se je ze kdo ukvarjal z raidom1 ??

Ne, zaenkrat samo z RAID-0

>Sedaj imam pa problem, ker bi rad naredil mirror iz ze obstojecega
>sistemskega diska in ga mirroral na enega drugega.
>Kako naredis md0, ne da bi bilo potrebno zbrisati podatke ?

Ne vem, ce se da. Poglej si FAQ or SW RAID na
http://ostenfeld.dk/~jakob/Software-RAID.HOWTO/ . Tam je nekje
omenjeno, da moras dati oni mkraid, kar (vsaj pri raid0) naredi cisto
svoje strukture in potem das na njih nove podatke.

>Prav tako me zanima kako mu dolocis kaj in iz katerega diska naj se rebuilda, da ti potem ne
>rebuilda slabega diska na novi, kar se je ze dogajalo...

Kakor je tam omenjeno, das slabi disk ven, dobrega noter in se
avtomatsko rebuilda.. ampak treba bi bilo sprobat ;-)

                                GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist