[ LUGOS ] knjiznice glibc2 - se zmeraj tezave

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sob Avg 7 21:02:28 CEST 1999

Zivjo!

> Za primer naj povem, da sem danes prevedel xmms, s katerim si se ti
> ubadal nekaj mailov nazaj. Dol sem moral vzeti cel X11R6 release za
> glibc2 sistem, da sem lahko nato rekompajlal libXpm, glib ter gtk+
> (da ne omenjam se fvwm2, ker sovrazim twm). Sele takrat mi je uspelo
> skompajlati xmms.

Ja, vsa ta silna volja kar nekako pojenjuje. :-)) Tako zanic pa spet ni
RedHat, da bi slackware en teden namescal in ugotavljal, ce se reci koncno v
redu prevajajo. :)))

Torej naslednji pride na vrsto Debian, ko bo zunaj nova razlicica, pa
eventuelno Slackware, enkrat, ko bo to glibc2.1 sistem. :-|

Spletni pozdrav,

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist