[ LUGOS ] knjiznice glibc2 - se zmeraj tezave

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Sob Avg 7 20:49:10 CEST 1999

Andraz Hvalica wrote:

> Ja, pravkar v RH opazujem, kaj izpise ldd wmaker. Istko kot v Slacku - z
> nekaj izjemami: tule v RH ni notri libc5 knjiznic:
> libm.so.5 => /lib/libm.so.5 (0x40223000)
> libc.so.5 => /lib/libc.so.5 (0x4022c000)
>
> "cisto vse"??? Mislis cisto vse knjiznice ali - cisto vse? :--(

Vse knjiznice do zadnje morajo uporabljati libc6 knjiznice. Se pravi,
da morajo knjiznice, ki jih uporablja BitchX, uporabljati libc6 set
knjiznic. Pa tudi morebitne knjiznice, ki jih uporabljajo te knjiznice,
morajo uporabljati libc6 set knjiznic itd. dokler ne prides do samih
libc6 knjiznic.
Za primer naj povem, da sem danes prevedel xmms, s katerim si se ti
ubadal nekaj mailov nazaj. Dol sem moral vzeti cel X11R6 release za
glibc2 sistem, da sem lahko nato rekompajlal libXpm, glib ter gtk+
(da ne omenjam se fvwm2, ker sovrazim twm). Sele takrat mi je uspelo
skompajlati xmms.
Stranskih posledic je kar nekaj: zdaj je treba rekompajlat vse X
programe, ki so se v glibc1 stanju. Dol sem recimo moral vzeti
netscape, pa rekompajlati libstdc++2.8, sicer netscape ne dela.

Kot lahko vidis, bos na koncu moral res rekompajlati vse knjiznice in
vecino programov (programov, ki ne uporabljajo nasprotujocih si
knjiznic naceloma ni treba ponovno prevesti).

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz