[ LUGOS ] Problemi z diskom.

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pon Avg 2 17:54:04 CEST 1999

On Sun, 1 Aug 1999, Edi Suc wrote:

> Ojla.
>
> Na racunalniku se mi zadnje case pojavljajo problemi. Vsake toliko casa mi
> izpise nekaj podobnega na konzolo: (oglej si spodaj)
>
> Enkrat se mi je masina tudi hudo obesila (predpostavljam da zaradi teh
> napak). Ne vem pa, ali bi krivil SCSI kontroler ali disk. Kako bi
> ugotovil, katera zadeva ga serje in kako to prodajalcu dokazat, da
> uveljavim garancijo, ker se to le obcasno pojavlja.

Probleme s phase change sporocili sem imel jaz, ko sem priklopil CD
burner na SCSI chain, na katerem je bil tudi ZIP plus drive. Toliko
faznih sprememb se nikoli nisem videl - na sreco je bil burner sposojen
cez vikend. :] Je pa vse delovalo brez problema, ce sem odklopil ali ZIP,
ali pa burner (na verigi je bil se disk).
Probleme z MEDIA ERRORjem pa sem imel, ko se mi je disk brez ocitnega
razloga downspinnal. Najbrz je bil (in je se) nekje slab stik v napajanju,
saj je prenehal izkazovati neposlusnost komaj, ko sem ga nataknil na
cetrti napajalni kabel, sicer je bila zamrznitev masine ob nakljucnem
casu neizbezna - v "srecnih" okoliscinah je fsck ob rebootu javil samo
"filesystem contains errors, check forced." Na zalost sem fasal nekaj
bad blockov v tej avanturi.

                                                                  -AlesS
 aless na vector.nevtron.si                    //
 http://aless.rulz.org/                   \X/ AMIGA - Back for the future!