[ LUGOS ] Problemi z diskom.

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Avg 1 21:26:18 CEST 1999

> Moje izkusnje so take, da kljub temu, da se napake pojavljajo obcasno
> (morda samo enkrat na mesec ali redkeje!) BI UVELJAVIL GARANCIJO in
> zahteval nov enak disk ali disk enake kvalitete.

Pa se morda en komentar...

Okvara enega (nepomembnega!) 400MB diska se je "vlekla" 2 leti. Disk se
na zacetku ni mogel zavrteti, ce pa si potrkal na njega z sraufcigrom,
med tem ko si prizigal racunalnik, pa je motor "potegnil" in je disk
krasno delal. Ce pa si ga ugasnil in pustil, da se ohladi, pa spet
sraufciger na plan.

Garancija je takrat bila eno leto in sem disk reklamiral. Trgovec je
rekel, de je sicer racunalnik moral 2x startati, drugace pa je celo noc
izvajal disk teste in ni bilo nobene napake, pa je z njihove strani vse
OK. Dal sem se pregovoriti in sem disk spet vzel domov (slo je za moj
privat disk).

In tako sem obcasno trkal... Sem se ze kar navadil, garancija se je
iztekla in... Nakar zvem, da so tisti diski imeli cela serija napako,
problem je bil v mazivu mehanike. Trgovec je vedel, da so diski
problematicni, kljub temu me je pregovoril, da sem disk vzel nazaj
domov. Ko sem to zvedel, sem bil zelo jezen. Po dveh letih je disk
crknil. Ne vem ce od maziva ali sraufcigra.

In od takrat, ne glede, ce gre za sluzbeni disk ali privat, ce disk
pokaze tezave pri delovanju in ce je se v garanciji, gre v menjavo.
Zgornja meja tolerance sta dva problema z diskom. Tretji problem pomeni
menjavo.

Ce disk vec ni v garanciji, potem malo pljunem v roke, vzamem testne
programe, pogledam firmver... Ce se da resiti stvari, potem mora disk
imeti 0 napak pri delu, skratka mora delati kot nov. Ce se pojavi
problem, cetudi samo obcasno, disk izlocim iz nadaljnjega dela.

Tako da... Menjaj disk na garancijo, dokler je to mozno.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676