[ LUGOS ] Nekaj neposnjenih stvari v RH6

Metod Novak Metod.Novak na guest.arnes.si
Pon Avg 23 20:24:55 CEST 1999

Ahoj

Samo mene zanima, saj pri rh 5.2 je bilo tako, da  si imel lahko vec
kernelov na sistemu.
in vsi so se lahko botali brez, da bi bilo treba spreminjat systemap. zakaj
je to sedaj na rh 60 treba.

Kako resiti ta problem?

Dodatne informacije o seznamu Starilist