[ LUGOS ] Nekaj neposnjenih stvari v RH6

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Avg 23 19:43:36 CEST 1999

Andraz Sraka wrote:

> Oj, folx ..
>
> *imam majckeno tezavico, ki je zelo moteca. V RH6 sem skompajlal kernel
> 2.2.10 in naletel na sledeco tezavo oz. opozorilo pri zagonu.
>
>     Warning: /boot/System.map has an incorrect kernel version.
>
> to opozorilo se pojavi skoraj pri vsaki ob zagonu (gpm, httpd ... ).
> Kako se tega warninga znebiti, dosedaj nisem imel se podobnih tezav.

To vprasanje se je ze enkrat pojavilo. Na kratko:

pri prevajanju kernela dobis v /usr/src/linux datoteko System.map, ki jo
skopiras v /boot pod imenom System.map-2.2.10, ter naredis link iz
System.map na System.map-2.2.10.

Potem rebootas. Morda ti bo zginila tudi druga napaka.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676