[ LUGOS ] Perl skripta za posiljati mail na dolocen streznik

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sob Avg 28 18:26:53 CEST 1999

Hi!

Ja samo, potem moram imeti na masini skonfiguriran sendmail ali kaj drugega.
Jaz bi se rad povezal na drugi mail server in poslal z dolocenega mail
naslova
mail.

lp,
MIlan