[ LUGOS ] Perl skripta za posiljati mail na dolocen streznik

gregor.pipan na ijs.si gregor.pipan na ijs.si
Sob Avg 28 18:12:26 CEST 1999

On Sat, Aug 28, 1999 at 04:43:26PM +0200, Milan Gabor wrote:
> Hi!
>
> Zanima me, kje lahko najdem kako skripto (perl), ki bi mi poslala mail
> nekam.
> Konkretno rabim mail na GSM ob nekem dogodku.
>
> Mislim, da mi jo je Jernej enkrat poslal, pa se mi je nekje izgubila
> :((
>
> TNX !
>
> LP,
> miLAN

hmmm, lahko tudi brez

mail foo na bla.com < bla.txt

To se da pa tudi includat v perl, pa tudi obstajajo dodatki za perl,
ki ti omogocajo posiljanje maila.

Gregor

--
"His eyes were cold.  As cold as the bitter winter snow that was falling
outside.  Yes, cold and therefore difficult to chew..."

Dodatne informacije o seznamu Starilist