[ LUGOS ] GD knjiznica

Matej Zerovnik levak na jpdesign.net
Pon Avg 30 10:55:23 CEST 1999

On Mon, Aug 30, 1999 at 09:11:10AM +0200, A Bear With No Brain At All wrote:
> helow folx...
>
> Poskusam skompilat GD knjiznico in imam en majcken problemcek...
>
> ko sem jo poskusil skompilat mi je javljalo da nimam libttf instalan in da
> podpora za ttf ne bo vkljucena... uredu... downloadam freetype in mi zadevo
> naredi... v /usr/lib instalne libttf.la, libttf.so, libttf.so.2 in
> libttf.so.2.0.0 vendar configure od GD se zmeraj tezi da ttf ni instalan...
> v cem bi bil problem? kako zadeva sploh preverja ali je kaj instalano? vem
> da naredi en testen programcek in preverja ce se prav skompila ampak sem
> [...]

Hm... prvo napisi ldconfig.... pa se enkat pozen configure... ce ne dela ima
caz ze v cache-u spravlen da nimas te knjiznice.... zato zbrisi configure in
zalavfej aclocal; autoconf; automake; autoheader(ne vem ce je to res
portebno).. Meni je to delalo samo nekje druget

LeVaK

Dodatne informacije o seznamu Starilist