[ LUGOS ] GD knjiznica

A Bear With No Brain At All vini na refosk.rula.org
Pon Avg 30 09:11:10 CEST 1999

helow folx...

Poskusam skompilat GD knjiznico in imam en majcken problemcek...

ko sem jo poskusil skompilat mi je javljalo da nimam libttf instalan in da
podpora za ttf ne bo vkljucena... uredu... downloadam freetype in mi zadevo
naredi... v /usr/lib instalne libttf.la, libttf.so, libttf.so.2 in
libttf.so.2.0.0 vendar configure od GD se zmeraj tezi da ttf ni instalan...
v cem bi bil problem? kako zadeva sploh preverja ali je kaj instalano? vem
da naredi en testen programcek in preverja ce se prav skompila ampak sem
malo gledal uni del v configure skripti pa mi ni kaj dosti jasno kako to
naredi :))

hvala za odgovore...
Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist