[ LUGOS ] TV Antena & elektrika

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Avg 15 21:04:15 CEST 1999

> Vprasanje, posredno vezano z Linuxom (kartica pac tici v skatli),
> pa vseeno upam, da bo kdo vedel odgovor.
>
> Usposobil sem TV kartico FlyVideoII. Pojavi pa se mi problem,
> namrec, ko vtaknem antenski kabel v kartico, mi po dobrih 10
> sekundah izsklopi FIT (ali FID?) stikalo, ne pa tudi varovalke -->
> zmanjka elekrike. Sama kartica v delujocem racunalniku ne povzroca
> problemov, tudi ko priklopim video, je OK, cim pa vezem se anteno
> nastane mrk.
>
> Poskusil sem tudi tako cisto "plain": odklopil vse diske in ostale
> [...]

Nimas pravilno zvezane instalacije v stanovanju.
Samo v tem primeru izklopi FID, ali pa seveda ce pride do napake v
instalaciji, preboj na ohisje.
V nobenem primeru ko priklopis antenski kabel se FID ne sme izklopit.
Napaka je med FID stikalom in vticnico na zidu,
zascitni vodnik je priklopljen na nulo.

---
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey
    WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/

Dodatne informacije o seznamu Starilist