[ LUGOS ] TV Antena & elektrika

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Ned Avg 15 20:10:47 CEST 1999

Vprasanje, posredno vezano z Linuxom (kartica pac tici v skatli),
pa vseeno upam, da bo kdo vedel odgovor.

Usposobil sem TV kartico FlyVideoII. Pojavi pa se mi problem,
namrec, ko vtaknem antenski kabel v kartico, mi po dobrih 10
sekundah izsklopi FIT (ali FID?) stikalo, ne pa tudi varovalke -->
zmanjka elekrike. Sama kartica v delujocem racunalniku ne povzroca
problemov, tudi ko priklopim video, je OK, cim pa vezem se anteno
nastane mrk.

Poskusil sem tudi tako cisto "plain": odklopil vse diske in ostale
kartice, vzgal racunalnik in nato priklopil anteno - isto.

Kolegov nasvet je bil, naj vezem preko videa ali kaksne druge
naprave, ki je ozemljena. Zgodi se isto. Da bi imel TV ali video
kaksne probleme nisem zasledil (nic skurjenega, tudi toka ne
zmanjkuje). Racunalnik je ozemljen, UPS pa nimam.

Gre za kabelsko TV - Meglic, Crnuce, nesrecno stikalo je
deklarirano za tok 40 amperov, odstopanje pa je +/- 0,5 ampera.

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist