[ LUGOS ] Cudna obnasanje preko neta

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Avg 7 09:48:07 CEST 1999

On Fri, Aug 06, 1999 at 02:29:59PM +0200, Ales Casar wrote:

> Kam pa imas prikljuceno to kartico? A na switch, ki podpira 100 Mb/s in
> full-duplex? Ali morda na hub? Ce je na hub, potem je to ze problem, saj
> hubi "po definiciji" ne znajo full duplexa. Tudi, ce je na switchu,
> preveri kako ta port vidi switch. Vcasih se dogaja, da se napravi, ki
> znata in zmoreta vse zivo, avtomatsko vseeno ne dogovorita v redu.

Jaz imam 3c905B prikljuceno na en switch. Sedaj iz glave ne vem tocno
kateri, toda zdi se mi, da je ena Xylanova zadeva.

Baje podpira tudi full duplex.

Jaz sem mojo kartico forcal na full duplex 100M.

Ni slo. Ni prisel/odsel z nje niti paketek.

V detajle se pa nisem nikoli spuscal, ker bi mi bilo se 10M dovolj ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
Hackers do it with bugs.

Dodatne informacije o seznamu Starilist