[ LUGOS ] knjiznice libc5/glibc2

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pet Avg 6 21:47:38 CEST 1999

Andraz Hvalica wrote:

> Sem mislil tudi sam. :) Samo zakaj se pri ldd ime-programa libc.so.5 ne najde? :-|

Ker si program prevajal s starimi nastavitvami gcc-ja. Le-ta se vedno
kompajla glibc1 (libc5) programe. Popraviti moras nastavitve v
datoteki specs ter prevesti s pravilnimi headerji.
Ce pa mislis na ze prevedene programe, pa je tako pravilno, saj
knjiznici nista kompatibilni med sabo. Ce si prevedel glibc2,
to se ne pomeni, da bodo sedaj vsi programi veselo uporabljali
libc.so.6. Samo programi prevedeni in zlinkani z libc.so.6 bodo
le-to tudi uporabljali.

> Omenjas egcs - jaz sem vse skupaj prevedel z gccjem. Sklepam vsaj, egcs nisem posebej nikjer zahteval...

egcs je Cygnusova verzija gcc-ja, tj. prevajalnik je se vedno pod GPL,
samo ne razvija ga ravno GNU klapa (ce sem si pravilno zapomnil).
Naslednja verzija gcc-ja (2.95) bo imela vgrajene vse izboljsave, ki
jih je razvil Cygnus. V vsakem primeru so vse opcije in imena
prevajalnikov ista, tako da za navadnega uporabnika sploh ni
razlike.
V navodilih, ki pridejo z glibc2, posebej priporocajo prevajalnik
egcs. Meni ze skripta configure zazna, ce imam "navaden" gcc (2.7.2.3)
in noce nadaljevati. S Slackwarejom pride tudi egcs 1.1.2, mogoce
si s tem prevajal vse skupaj.

> Glede glib/gtk+ pa tole: tisto so ze prevedene knjiznice od Slackwarea 4. Sem pa jih enkrat tudi odstranil, prevedel glib 1.2.3, dal make check, vseh 13 testov se je pravilno izvedlo, po make install sem dal ldconfig,... no, gtk+ pa s temi glib knjiznicami ni bil zadovoljen. Ce sem
> jih instaliral v /usr/lib jih je vsaj nasel (pa med prevajanjem vrnil napako), ce pa sem glib dal v /usr/local/lib pa configure skript od gtk+-a glib knjiznic sploh ni nasel, ceprav je /usr/local/lib v prvi vrstici ld.so.conf, pa tudi glib-config --version je izpisal 1.2.3.

Pa si poizkusil nastaviti spremenljivko CFLAGS v shellu? Recimo:
export CFLAGS="-I/usr/local/include -L/usr/local/lib"
Poizkusi to narediti, pa potem zazeni configure. Lahko eksperimentiras
se s kakimi drugimi opcijami, ki jih dodas spremenljivki CFLAGS,
ce ti to tudi ne bo delalo. Pomembno je, da das v CFLAGS
pravilne poti do headerjev in knjiznic.

Pa se komentar: predvidevam, da hoces prevesti program z glibc2,
ki bo uporabljal tudi glib/gtk+. Svetujem ti, da v tem primeru
nikakor ne instaliras glib/gtk+, ki pride s Slackwarejom, saj so
buildane z glibc1 knjiznico. Raje vzami dol source in rekompajlaj
z glibc2 knjiznicami in nato prevedi se koncni program. Sicer bo
zadeva "rahlo" cudna, kot sem omenil ze v enem prejsnjih mailov.

> Cudno, precudno. :-)

Niti ne, ce (kot jaz) preberes pol tone FAQjev, HOW-TOjev, pa se
kak egcs/glibc2 manual povrhu. ;-]

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz