[ LUGOS ] Gimp 1.1.8

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Avg 24 22:16:55 CEST 1999

Miha Tomšič wrote:

>         Hojla!

> Hmm... Gimp imam preveden z -g, kar pomeni, da ima vkljucene simboel za
> debugiranje. Poleg tega imam Gimp interno vgrajen "stack trace", ki tocno
> pokaze, kje je program odletel. Najbolj hecno ej to, da odleti na nekih
> funkcijah, ki nimajo debug informacije - torej niso Gimpove. Sumim glibc
> 2.0.7...
>
> Gimp sem poganjal tudi pod debugerjem in segfaulta na nekih neznanih
> naslovih.

Ce ti Gimp (ali kak drug program) odleti na sistemski funkciji, ki je v
knjiznici, si sicer malo na slabsem... Vendar:

Poglej stack trace in poisci zadnjo Gimpovo funkcijo, ki je klicala
sistemsko. Potem je bila klicana ena sistemska funkcija in pojdi v
izvorno kodo gledat, na kaj se ta funkcija nanasa.

Ce imas smolo, imas na stacku recimo 3 gimpove funkcije, ter 7
sistemskih, pri cemer se je razsulo pri ta sedmi sistemski. To je potem
hudic. Boljse je, ce Gimp klice sistemsko, ki se takoj razsuje.

Zal ti kaj vec ne bi mogel pomagati... Edino, kar bi se se splacalo
pogledati, je, ce se Gimp vedno razsuje na sistemski funkciji ali kdaj
na uporabniski, ki je v Gimp kodi. Ce  v veliki vecini na sistemskih,
potem so najbrz res knjiznice krive.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676