[ LUGOS ] Gimp 1.1.8

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Avg 24 21:57:05 CEST 1999

	Hojla!

On Mon, 23 Aug 1999, Boris Benko wrote:
> Prevedi kodo brez -O2 -O ali -O3, ter dodaj -d, se mi zdi. Potem delaj z
> GIMPom in ko se ti bo sesul, ti bo ostal core. Potem napises:
> $gdb gim core
> ali kaj takega, pa ti bo debager pokazal, kje se je zataknilo.

Hmm... Gimp imam preveden z -g, kar pomeni, da ima vkljucene simboel za
debugiranje. Poleg tega imam Gimp interno vgrajen "stack trace", ki tocno
pokaze, kje je program odletel. Najbolj hecno ej to, da odleti na nekih
funkcijah, ki nimajo debug informacije - torej niso Gimpove. Sumim glibc
2.0.7...

Gimp sem poganjal tudi pod debugerjem in segfaulta na nekih neznanih
naslovih.

Se kaksna ideja?

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLenko@OVENIA -