[ LUGOS ] Sponzorski denar od PRONet-a za LUGOS

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pon Avg 23 01:06:14 CEST 1999

Lep pozdrav,

LUGOS je za svoj poletni LINUX Show dobil od podjetja PRONet 100.000SIT.
Od teh 100.000SIT je bilo dogovorjeno, da tisti ki je pridobil sponzorja
dobi 20%. Ta denar je PRONet se pred LINUX Showom nakazal g.Marku Ferretu
iz Maribora, ki se je tudi dogovoril s sponzorjem. Prej omenjeni gospod se
je prikazal na Linux Showu in izrocil tocno 10.000SIT denarja osebno meni,
s cimer sem poravnal stroske nabave podaljskov, ki so zdaj last LUGOS-a.
g.Marko Ferre mi je zatrdil, da bo preostanek denarja nakazal, takoj ko
pride s pocitnic. Takrat sem tudi zadnjic slisal od njega, kljub temu da
sem ga opominjal po e-mailu.

g.Marko Ferre ima v svoji lasti se 70.000SIT LUGOSovega denarja. Prosim,
da vodstvo LUGOSa ukrepa in pridobi le-ta denar. Oz. prosim tiste, ki
osebno poznajo tega cloveka, da ga opomnijo, da se takih stvari ne dela.

Rok Krulec

P.S.: Od tega denarja je 20.000SIT namenjeno meni, da pokrijem stroske
ciscenja in organizacije LinuX Showa, ostalo pa je dogovorjeno, da se
porabi na INFOS prireditvi.

Portoroz, 23.08.1999 @ 00:55

Dodatne informacije o seznamu Starilist