[ LUGOS ] Linuxcare ...

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Avg 22 21:50:37 CEST 1999

	Hojla!

On Sat, 21 Aug 1999 ziga.huskic na guest.arnes.si wrote:
> PS : kje zavraga so pravila za tole listo, torej ker charset pa to se
> sme uporbaljst.. vcasih se sprasujem al mam jst napacno tipografijo al
> so uni @ 1/4 \'; znakici misljeni tm v textu tko za dekoracijo pa da
> se lazi bere :> tko da si morm prebrat kero tipografijo morm nastimat
> tuki :> da ne bojo tut drugi gledal 31337 texta v mojih mailih

Latin2 je dovoljen. Za nadaljne informacije si poglej:
<http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/iso8859-2.html>

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist