[ LUGOS ] modem

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Ned Avg 29 20:59:26 CEST 1999

Zivjo!

On Sun, 29 Aug 1999, Borut Mrak wrote:

> Gonilnik za serijski port bos moral imet kot modul, da ga bos nalozil po
> inicializaciji modema. Kako to naredit je presiroka tema za ta mail,
> vendar bos moral verjetno na novo prevesti jedro. Preberi Kernel-HOWTO.

No, jaz imam tudi USR Plug&Pray, sicer 33.6, ampak vseeno. Tega cirkusa mi
ni bilo treba poceti, ne v RH ne zdaj v Slacku. Ocitno je problem ravno
PNP, ker sem jaz, ce se prav spomnim, mosticke ("jumperje") na modemu ze
na zacetku tako premaknil, da je PNP izklopljen. :)

Morda se ti bo zdelo prestavljanje nekaj mostickov lazje kot takoj na
zacetku prevajanje jedra (ki pa, roko na srce, za kolikor toliko
standardne zahteve, sploh ni tezko).

Spletni pozdrav,

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist