[ LUGOS ] modem

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Avg 29 18:47:20 CEST 1999

On Sun, Aug 29, 1999 at 06:37:19PM +0200, Miran LESJAK wrote:
> Pozdravljen!
> Mi lahko prosim  kdo pove kako nastelat v RedHat-u 6.0  USR 56k FAX INTERNAL ISA [PnP]  modem...
> linux mi ga sam ne najde..tako da.........
> v linux sem newbie tako bi te proso ce mi lahko kdo napise tocen postopek kako instalirat modem!
> btw.: modem mam v windows na com 4!
>
> tnx za TOCEN odgovor!

OK, to NI winmodem...torej mora delat ;-]

Ker je pnp, ga moras najprej inicializirat. Jaz sem imel to tako
urejeno, da sem v (pnp)BIOS-u nastavil, da nimam pnp-OS-a. Lahko pa za
to uporabis orodje isapnptools.

pnpdump >/etc/isapnp.conf

poeditiras tisti /etc/isapnp.conf

isapnp /etc/isapnp.conf

Modem bo zaznan.

Gonilnik za serijski port bos moral imet kot modul, da ga bos nalozil po
inicializaciji modema. Kako to naredit je presiroka tema za ta mail,
vendar bos moral verjetno na novo prevesti jedro. Preberi Kernel-HOWTO.

Ko bos imel posporo za serijska vrata kot modul, ga bos nalozil z
ukazom:

# modporbe serial.o

To bi bilo po mojem mnenju vse...od tu naprej modem deluje in za
klicanje ponudnika uporabis standardna navodila za tvojo distribucijo.
Za Debian in RedHat jih najdes na

http://borut.rulz.org/PPP/

lp,

--