[ LUGOS ] Re : [ LUGOS] krneki

Ziga Huskic ziga.huskic na guest.arnes.si
Tor Avg 24 15:46:50 CEST 1999

> To pa ne bo tako enostavno, ker je to v RH malce kaoticno. :))
ughm katicnost je ?

>Pravilni skloni pa kdaj drugic...                                        ^^^
mah kdo se bo zdej tuki s skloni obremenjeval ce pa se vse niti prov odtipkano
ni blo a ne no ?

ughm glede superiornosti tona.. mah sej ni blo misljeno superiorno ... misljeno
je blo.. hmnja sej nevem ce sm sploh kej prevec mislu ko sm pisu... edin kar me
mal moti je a vsi forsirajo novim uporabnikom redhata in ga hvalijo kot da je
super in nevem kaj se, pol pa ugotovimo da so skripte kaoticne,,, domnevam da
to openi zelo zmedene.. mislm jst sm samo gledu uno zmesnjavo na debianu no sm
se ocutu k da sm prej vecken let uporablju neki kar so naredil v peklu in tuki
v debianu neki kar je v nebesih tko da mors najprej naredit pokoropa nevem kaj
se preden lahko poeditiras eno rc skripto no.. mislm v slasku je to cisti
uzitek proti debiliancku.. ja ni bil typo ne... mislm hats off no slack pac
ruls (again pun intented) mislm kaj pocnejo vsi uni svetovni linki tm rcjih v
debianu ? a to pomeni da mors bit doktornevemcesa da poeditiras en rc.skript v
debilianu ? al je to zato da lahko to naredis iz point&&click utilitija v x-ih
? aja ker pain ne, debian me je vrgu kr v graficen mode (un runlevel 4 al kaj
je, k korm v graficnem modu upisat pass pa username.. oz vice versa ce so ze
natancni :> drugace pa krnekaj debian userjev priznava da so zaceli na sacku in
da se edin tle neki naucis... pa nebi zdej izpostavlju nobenga...

da ne omenjam tega da vecina vprasanj ki so trivialna vsebuje besedo redhat (al
pa caledra) ..ok nekatera tut slackware. samo ponavad niso tolk zlo
trivialna... ja tko to je pa jst (se delam) da navem zakaj..  ughm ej kaj sm se
donstole spravu pisat ej.. aja

uki bi se zahvlau se xplasticx-u ki mi je pomagu glede xautha .... :>

no pa drugic se kej vec ja no ko se bom preselu v lugos bla no ja tm bom kej
vec, smao ta vprasanja so bla bl za lugos help..
ceprov nevem zakaj je pol s logos mainlist ce je tuki help za newbije(take k sm
jst) programing za Xperte, pa bla za flame (take k je tale)  :))

linux flames are of much hingher quality than those in alt.sex.bestialities....

to bi blo pa tut vse od mene dons ... razen ce ne bom najdu se kaksn thread k
je bl zanimiv ... aja sej glese sklanjanja se lahko poslovim od vsega upanjaker
zdej sm ze zankljucu z maturo(5 pik pr slovenscini)  tko da je malprepozn ker
na faksu ne bomo mel slovenscine samo mogoce bi me pa tuki kdo instruiru.. al
bom pa punci reku :>
 --
[- blux/tCl

Dodatne informacije o seznamu Starilist