[ LUGOS ] net traffic

Ziga Huskic ziga.huskic na guest.arnes.si
Tor Avg 24 15:39:11 CEST 1999

zadva imenovana sniffit ima ko se mal potrudis z njo celo ncurses interface ce
hoces ce pa noces pa ne ... ja smao mal je problem ce kompilas z glibc2 baje ja
ja smao ce mas glibc2 as baje celo za x-e interface kar je pa sicer oh in sploh
zlocin za spodobn sniffer ... samo z libc5ko pa zadeva kompila in laufa in tece
insekej cist lepo ... aja za intalacijo tega e treba met mal eticen osnove al
dovoljenje od legalnega roota pride ttu prov...

ce bi pa rad kej bl naprednega bi pa priporosu ADMjev sniffer smao nazalost
nevem kje se pa tega dobi ... imenuje se ADMsniff verzoja kajstvemkera baje da
una na rootshelu nedela ce je mal ne popravis ... ja to bi blo pa tu vse z moje
strani...

boljs prventiva kot kurativa ja sigurn...

 --
[- blux/tCl

Dodatne informacije o seznamu Starilist