[ LUGOS ] ZIP

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Apr 27 09:37:04 CEST 1999

Zdravo!

To vprasanje mi ni ravno "v cast", ampak precej se mi mudi, poleg
tega pa nimam ustreznega hardvera pri sebi, da bi se lahko igral.
Ko se bom torej odpeljal do doticnega serverja z ZIPom, bi rad vedel
cim vec.
Torej:

Prvic sem instaliral interni IDE ZIP 100MB. Jedro 2.2.6, ustrezna podpora,
najde ga brez problema. Potem se pa zacne ... :(

   * pri prakticno vsakem dostopu do /dev/hdd (kjer je zip) mi izpise
     priblizno nekaj takega:
             "Drive xx reports both yyyyyyyy and zzzzzzzz sizes."
     Velikosti se razlikujeta za nekaj kb. Taka sporocila bi ze prenesel,
     me pa zanima kaj je to.
   * ne morem pisati na zip. Lahko ga mountam, ne morem pa pisati gor.
     cat /dev/hdd > /dev/null deluje brez problema,
     cat /dev/zero > /dev/hdd pa izpise velik kup I/O napak.

Malo sem preletel oba "zip-related" mini howto-ja, ampak nisem imel
casa za detajle. ZIP sem preizkusil v wintendu, pa je delal brez problema.
Zelo dvomim da je kaj narobe s hardverom.

Hvala za morebitne odgovore!

    Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si