[ LUGOS ] Re: [ PROG ] MS... VS NT

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Apr 27 10:32:05 CEST 1999

KarloDrago Novak wrote:

>    Ce se je MS zacel ukvarjati z Linuxom, je to ze dobro znamenje za
>    Lunuxa. Skratka brez preplaha in crnogledosti.Testi pa kot testi.
>    Nihce ne dela celovitih testov, se najmanj pa MS. Peripetije MS iz
>    sodne dvorane samo to potrjujejo

To je jasno slabo. To sem enkrat ze v mailu napisal. Marketinski stroj
M$ se ogreva. Boljse bi bilo, ce Bill ne bi Linuxa videl...
Kakor je sam rekel (Bill Gates):

Moramo (t.j. M$) biti paranoidni, predvsem na stvari, ki so kar prisle
slucajno mimo (Netscape, Linux). Ker mi (t.j. M$) smo bili ena takih
stvari, ki je prisla IBMu mimo.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676