[ LUGOS ] Zvok

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko na socgen.com
Čet Apr 29 12:10:23 CEST 1999

On 29.04.99 12:02:00 PM alesb wrote:

>Ko predvajas navaden audio CD, pri tem zvocna kartica zelo malo sodeluje. V
>bistvu
>samo ojacuje analogni audio signal, katerega sproducira (izvede D/A pretvorbo)
>ze
>sam CD-ROM. Zato predvajanje audio CD-ja ni merilo, da ti zvocna kartica
>pravilno
>deluje.
>
>Ali si siguren, da si izbral pravi driver in da je kartica podprta?
>Katero kartico pa imas?

Glede audio CD-ja v bistvu vem kaj se dogaja. Problem je bolj pri driverjih (instaliral sem kar nekaj zadev, zato bi raje ugotovil kateri driver je za ta del - sb, opl3, gus, wss ...).
Sicer pa imam sound/modem kartico Boca SoundExpression 14400.

B.

Dodatne informacije o seznamu Starilist