[ LUGOS ] Zvok

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Čet Apr 29 11:35:31 CEST 1999

Zivjo!

Bostjan JERKO wrote:

> Kernel 2.2.5 sem si prevedel, da podpira zvok. Ko predvajam CD je vse ok. Ko pa pozenem predvajanje
> recimo wav fileja (tudi mp3), pa mi zadeva predvaja celoten posnetek z odmevi (kot, da bi bil vkljucen echo).
> Ima kdo idejo kaj bi bilo narobe ?

Ko predvajas navaden audio CD, pri tem zvocna kartica zelo malo sodeluje. V bistvu
samo ojacuje analogni audio signal, katerega sproducira (izvede D/A pretvorbo) ze
sam CD-ROM. Zato predvajanje audio CD-ja ni merilo, da ti zvocna kartica pravilno
deluje.

Ali si siguren, da si izbral pravi driver in da je kartica podprta?
Katero kartico pa imas?

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist