[ LUGOS ] vec domen na istem racunalniku

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Apr 16 10:01:57 CEST 1999

Zivjo

Ernest Zejn wrote:

> pa imas v sendmail.conf definirane vse domene, za katere naj bi sprejemal
> mejl in so MX-i od domen v redu?

Ne. Mislim, da na tisti masini sploh ni datoteke sendmail.conf. Obstaja sendmail.cf, kjer
popravis rulesete in take stvari. Potem sem pa se naredil eno datoteko, kamor sem dal
domene. Tako je pisalo v navodilih. Mislim, da je sendmail.cw ali nekaj takega. Ali imam
mogoce napacno datoteko? Da sem gledal nova navodila, sendmail je pa star? Verzija
sendmail-a je 8.8.3.

MX recordi mislim, da so pravi. Zdaj imam doma knjigo DNS and BIND, bela je, pa dve
kobilici sta gor narisani. Ne vem, ce je ta tista, ampak za zacetek bo v redu.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist