[ LUGOS ] vec domen na istem racunalniku

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Sre Apr 14 21:15:30 CEST 1999

vem, kaksne stevilke in usmerjanje mislis. Na racunalniku laufa DNS (upam,
da je prav
> [...]
virtual hosts";
>tako pise v dokumentaciji, ki pride zraven apache-jev. Ne vem, kako se temu
rece po
>slovensko. httpd.conf sem poeditiral in ga znam ze skoraj na pamet. Pri
vseh domenah imam
>samo en IP; kar IP racunalnika. Ce odkomentiram vrstice z virtualnimi
domenami se apache
>niti zagnati noce. httpd -S mi pove pa tocno tisto, kar jaz hocem. Ali je
treba ekstra
>dodat pri prevajanju kaksen modul? Jaz sem jih pregledal in nikjer nic ne
pise...

no, ce je httpd.conf v redu, potem pac tici zajec v DNS-ju. Si siguren, da
imas
vse pravilno ustimano (reverse arpa address ipd.)? To zna biti pri
kompleksnih
DNS-jih kar zanimivo pocetje.. Sicer pa svetujem knjigo "DNS & bind" od
O'Raillya
(baje je ena najboljsih).

>Pa se to no... DNS mi vcasih javi nekaj takega kot: "mail loops back to me.
MX problem?"
>vsaki domeni zraven IP in mu povem, da je racunalnik isti, samo domena
druga.

pa imas v sendmail.conf definirane vse domene, za katere naj bi sprejemal
mejl in so MX-i od domen v redu?

        lpp,Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist