[ LUGOS ] newbie vprasanja

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Apr 12 20:58:55 CEST 1999

Igor Furlan wrote:

> VPRASANJA:
>
> i) ali MORAM imeti X11 streznik z ustrezno izbranim
>    video streznikom ( Mach , S3 .. etc.. etc) ce
>    zelim poganjati MOZILLO ?
> ii) ali moram preden pozenem MOZILLO pognati enega od
>     WINDOW MANAGERJEV ??

Morda obstaja varianta, da tega ne rabis, vendar bi ti jaz vseeno
priporocal X server. Ce bi pa slo brez window managerja (spodobno), pa
ne vem. Opozoril bi te, da sem jaz laufal Xe se pod 386/40 z 8 mega rama
in je se kar delalo. Po moje ti bo najvec zrl browser, ne window
manager.

> iiii) ali bi bilo morda bolj smiselno da bi enostavno priklopil
>       na moj CPU VIDEO CHIP ( recimo S3 )  in nato napisal driver,
>       ki bi postal del LINUX kernela ??
>
> iiiii) driver za VIDEO CHIP verjetno NI DOVOLJ . kajne ??
>        Mozilla ne bo znala sama sebe narisat, ce nima neke vrste
>        WIDGET seta, kajne ??

Zaradi mene lahko pises video driverje. Vendar je to napisal ze nekdo
drug. Najvec kaj se ti lahko zgodi, da napises slabe driverje za en tip
kartice. Kartic pa je kar dosti. Raje malo poglej, na kaksen nacin bi
*zmanjsal* footprint X serverja.

>        Ali bi potem moral vse to napisat sam ??
>
> Iz tega zopet sledi, da bi se moral posluziti X11 streznika...
> toda X11 je nemarno velik !!

Koliko rama pa si sploh nameraval imeti? Danes ti je ravno ram za
bagatelo. Ali pa si mislil zaganjati Linux na svojem mobilnem
telefonu??? Karkoli je, manj kot 8 mega rama pa ja nima. In ce bos
zaganjal Linux, potem bos moral temeljito oklestiti kernel.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676