[ LUGOS ] newbie vprasanja

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Pon Apr 12 20:27:49 CEST 1999

LINUX guru-ji na plano !!

Zelim narediti ( zdizajnirati) eno majhno vezje, ki bi bilo podobno
neke vrste PDA-ju  ( ala PALM PILOT). Modul/naprava BI NE IMELA
vseh lastnosti PALM PILOT-a. Naprava bi morala biti sposobna
samo naslednjih opravil:

A) se prikljuciti na INTERNET
    - modem ali
    - ISDN ali
    - ETHERNET

  ( samo ena od nastetih moznosti)

B) razumeti bi morala PPP oziroma TCP/IP

C) laufala bi naj na zelo okrnjenemu LINUX-u

D) na tem OS-u ( LINUX) bi naj laufala samo
   ENA APLIKACIJA... in to je BROWSER z E-mailom
   ( Mozilla je pravi kandidat)

VPRASANJA:

i) ali MORAM imeti X11 streznik z ustrezno izbranim
   video streznikom ( Mach , S3 .. etc.. etc) ce
   zelim poganjati MOZILLO ?
ii) ali moram preden pozenem MOZILLO pognati enega od
    WINDOW MANAGERJEV ??
iii) ogledal sem si GGI domaco stran. Z mojim pomankljivim
     poznavanjem tematike, se mi je zazdelo, da bi verjetno
     bilo mozno pognati MOZILLO  s pomocjo GGI softwerja..
     Kot posledica te odlocitve bi bila bistveno manjsi
     MEMORY FOOTPRINT. X11 + video_streznik sta OGROMNA !!

     A je to mozno ?? Kaj bi bilo
     potrebno napisati, da bi MOZILLA laufala ??

     Ali je potrebno napisati VSE GTK gradnike za MOZILLO ??

     GTK widget set je uporabljen za MOZILLO. In GTK RABI
    ZA SVOJE DELOVANJE X11

iiii) ali bi bilo morda bolj smiselno da bi enostavno priklopil
      na moj CPU VIDEO CHIP ( recimo S3 )  in nato napisal driver,
      ki bi postal del LINUX kernela ??

iiiii) driver za VIDEO CHIP verjetno NI DOVOLJ . kajne ??
       Mozilla ne bo znala sama sebe narisat, ce nima neke vrste
       WIDGET seta, kajne ??

       Ali bi potem moral vse to napisat sam ??

Iz tega zopet sledi, da bi se moral posluziti X11 streznika...
toda X11 je nemarno velik !!

Navrgel sem nekaj vprasanj...  vesel bom, ce bi mi
lahko nekdo vsaj malo osvetlil moje "newbie" tezave.

lep pozdrav

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist