[ LUGOS ] LAN z NT-ji

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Apr 16 18:49:12 CEST 1999

> Po mojem skromnem mnjenju se ne da kar po defaultu reci, da je nekaj oh in
> sploh boljse od necesa drugega, ce za to nimas dovolj mocnih argumentov
> (ki jih jaz v citiranem e-mailu nisem zasledil).

Argumenti so kot na dlani:

NAT pomeni transparentnejse delo za cliente. Ne rabis nobenih posebnih
SOCKificiranih clientov. Deluje tudi za kaksne cudne protokole, razen
nekaj redkih. SOCKS pa je enostavnejsi, ce rabis samo surfanje ali kaj
takega. Imeti pa moras clienta, ki razume, da dela preko SOCKS serverja.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676