[ LUGOS ] LAN z NT-ji

Saso saso na siol.net
Pet Apr 16 18:20:41 CEST 1999

On Fri, 16 Apr 1999, Boris Benko wrote:

> Date: Fri, 16 Apr 1999 13:18:57 +0100
> From: Boris Benko <boris.benko na telekom.si>
> To: lugos-list na lugos.si
> Subject: Re: [ LUGOS ] LAN z NT-ji

> SOCKS je v redu, ampak NAT (network address translacija), kjer se IPji
> transparentno preslikavajo, je dosti boljši način.
>
> =b

Po mojem skromnem mnjenju se ne da kar po defaultu reci, da je nekaj oh in
sploh boljse od necesa drugega, ce za to nimas dovolj mocnih argumentov
(ki jih jaz v citiranem e-mailu nisem zasledil).

Popolnoma odvisno od tega, za kaj rabis stvar. NAT ti v dolocenih
primerih cisto nic ne pomaga oziroma daje samo lazen obcutek varnosti.

Poleg tega pa dinamicni NAT obicajno ne prinese nobene prednosti navadnim
I'net uporabnikom, ki
	- posiljajo/prejemajo posto
	- surfajo po webu
	- ircajo
	- vsake toliko pozenejo kak ftp

in podobne reci, kjer je SOCKS5 vec kot dovolj dober.

Ce rabis pa na notranji strani mreze tudi kak server, ki se mora videti od
zunaj, bos pa tako ali tako imel staticni NAT, ce ze moras imeti NAT.

- my opinion and $0.50 can get you a fresh coffee in Atlanta, Georgia

Saso

Dodatne informacije o seznamu Starilist