[ LUGOS ] fetchmail

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pon Apr 26 17:17:01 CEST 1999

Pozdravljeni!

A mi lahko kdo pošlje primer konfiguracije fetchmaila, za pobiranje e-pošte
z večih POP3 predalčkov?

Nekaj mi nagaja. Dobim polno e-pisem z vsebino "Some addresses were rejected
by the MDA fetchmail forwards to.", zraven pa še pripeto zglavje e-pisma.

Vendar o kakšnem pošiljanju e-pošte ne bi smelo biti nič v tisti
nastavitveni datoteki (naredil sem jo z enim programom, ki je namenjen
konfiguraciji fetscmaila).

Najhuje je to, da to dobijo tudi pošiljatelji e-pisem; nekaj bi jih moralo
po vsej logiki biti tudi na lugosovem poštnem spisku - zgleda, da jih k
sreči ni. :)

Spletni pozdrav,

                     Andraž

Dodatne informacije o seznamu Starilist