[ LUGOS ] ppp in kernel 2.2.6

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Apr 26 17:01:57 CEST 1999

ojla1

hmm a se je mogoce kkomu pojavilo sledece? v kerlen 2.2.6 slackware 3.6
sem prevedel ppp support, vse dela super, lepo se poveze na ISP smo potem,
ko pa naj bi postavil routo do ISP-ja, tukaj se pa zadeva ustavi...
Zadeva gre se celo tako dalec da niti ne postavi PPP0 v UP mode...
Kaksne idje kako to resiti?

Zadeva deluje lepo pod drugimi kerneli, samo pod 2.2.6 pa ne... ima zadeva
kak bug??? je pa res da sem skupaj z ppp vklopil tudi ip masq... sem
mogoce tukaj kaj pozabil? oz. ce je bilo kaj spremenjenega...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist