[ LUGOS ] Prenosna distribucija

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Apr 20 23:33:35 CEST 1999

Yo!

On Tue, 20 Apr 1999, Aljaz Mavric wrote:

> Pocasi resujem vse probleme ki naj bi nastali pri taki distribuciji.
> Zaradi tega, ker bo vsaj v mojem primeru tekla na slabsih racunalnikih
> potrebujem eno orodje, ki bo detektiralo diske v racunalniku in
> filesisteme od particij. Nato bi mountal  to particijo kot umsdos in
> kreiral swapspace v odvisnosti od velikosti prostega diska.
>
> Torej rabim orodje, ki mi bo povedalo koliko diskov imam in kateri
> filesistemi so gor. Ali to obstaja ali moram sam napisat ?

To ti kernel pove. Odvisno je pa koliko ma podpore za razlicno periferijo.
Ma v bistvu swap ni problem... to lahko naredis naknadno... mountas disk
naredis gor file velik toliko in toliko naredis swap v file in ga mountas
kot swap... tle ni problemov...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist